Entrevista a Fadwa El-Harrak, dinamitzadora de l'Òmnia Molins de Mataró
Avui coneixem de més a prop el Punt TIC-Òmnia del Centre Cívic Molins, de Mataró, a través de la seva dinamitzadora, la Fadwa El-Harrak.
Aquest punt, juntament amb l'Òmnia Cerdanyola de la mateixa ciutat, desenvolupa el projecte “+ Òmnia” que s'estructura en tres branques diferenciades: “VolÒmnia”, les “Guies turístiques de Mataró” i “Òmnia al forn”. “VolÒmnia” és un projecte de voluntariat en el que alumnes més avançats donen suport i acompanyament en els tallers inicials d'alfabetització digital. Les “Guies turístiques de Mataró” permeten als usuaris de l'Òmnia elaborar guies dels llocs i monuments més emblemàtics de la seva ciutat. Per últim, “Òmnia al forn” dona als alumnes la oportunitat de combinar la cuina amb les TIC, ja que a partir de l'elaboració de diversos plats, els alumnes estan preparant un llibre de receptes.
En el següent vídeo podeu veure una de les trobades culinàries que els alumnes d'Òmnia al forn duen a terme cada dimecres al vespre. També podeu conèixer la seva dinamitzadora, la Fadwa, a través d'una entrevista.
L'Òmnia Molins treballa de forma molt estreta i coordinada amb l'altre Òmnia de la ciutat: el del Centre Cívic Cerdanyola; fent dels dos punts una única realitat.
Notícies relacionades
Relevant Content
- Entrevista a Jordi Roig, dinamitzador del Punt TIC-Òmnia de Tortosa
- Entrevista a Aran León, dinamitzador del Punt TIC-Òmnia La Balconada
- Entrevista a Ester Collado, dinamitzadora del Punt TIC-Òmnia de La Seu d'Urgell
- Entrevista amb els dinamitzadors del JISH-Arrels de l'Hospitalet
- Directe - Punt TIC Òmnia AA.VV. Montserrat de Terrassa
- Directe - Punt TIC Òmnia Trinijove



