Imatge de la campanya #MyGameMyName
Imatge de la campanya #MyGameMyName. Author: Movistar. 2019. License: All rights reserved.

Què passa si li preguntes a una dona si alguna vegada ha rebut insults a l'entorn dels videojocs? Segurament la seva resposta serà sí. És un problema molt habitual en aquest sector que, s'agreuja quan aquests comentaris despectius es diuen pel simple i únic fet de ser dones dins d'aquest sector. A la indústria global del videojoc, les dones representen actualment més del 35% dels gamers del món. A Espanya, hi ha gairebé tants jugadors homes com dones en el rang d'edat dels 6 als 24 anys. 

Per a visibilitzar-ho, Telefónica va presentar fa un temps la campanya 'My Game My Name' (#MyGameMyName) on diferents jugadors homes de Movistar Riders van poder comprovar en les seves pròpies carns i sota nicknames femenins,el que suposa per a una jugadora exposar el seu gènere a la comunitat. Amb l'etiqueta #MyGameMyName va ser trending topic durant diverses hores i moltes gamers van compartir les seves pròpies experiències personals a través de xarxes socials com Twitter. Aquí podeu veure un recull en vídeo: