El Punt TIC ofereix quatre cursos i vuit tallers per a treballar les competències digitals i per a promoure l’ús de les noves tecnologies de la informació i de la comunicació. T’ho expliquem!

Imatge del Punt Òmnia Casa del Mar de Vilanova i la Geltrú
Imatge del Punt Òmnia Casa del Mar de Vilanova i la Geltrú. 2023. Tipus de lletra: Punt Òmnia Casa del Mar de Vilanova i la Geltrú. Llicència: Tots els drets reservats.

Aquesta tardor, el Punt Òmnia Casa del Mar de Vilanova i la Geltrú, gestionat per l'Ajuntament de Vilanova i la Geltrú, dinamitza diverses activitats amb la voluntat de treballar les competències digitals de la ciutadania i de promoure l’ús de les noves tecnologies de la informació i de la comunicació al municipi. En primer lloc, el Punt Òmnia Casa del Mar de Vilanova i la Geltrú organitza dos cursos d’iniciació a l’ordinador, on les persones participants aprenen les funcions bàsiques de l’aparell i a utilitzar-lo en el seu dia a dia. Les sessions van començar a mitjans del mes de setembre i finalitzaran a mitjans del mes de desembre. En segon lloc, el Punt Òmnia Casa del Mar de Vilanova i la Geltrú, amb la col·laboració del Servei d’Ocupació de Catalunya, impulsa dos cursos per a millorar les competències digitals de les persones participants amb l’objectiu d’incrementar les oportunitats dins del mercat laboral i per a treballar els perfils professionals en el marc dels processos de recerca de feina. En tercer lloc, el Punt Òmnia Casa del Mar de Vilanova i la Geltrú realitza vuit tallers, de dues o tres sessions de durada, per a aprendre a fer ús de recursos i d’aplicacions relacionades amb els telèfons mòbils: com passo les fotos del mòbil a l’ordinador, iniciació a Google Fotos, fes fotos amb el teu mòbil, iniciació a Instagram, com alliberar espai del mòbil, iniciació a l’assistent de Google, com funciona el WhatsApp i crea el teu propi disseny. Finalment, el Punt Òmnia Casa del Mar de Vilanova i la Geltrú ofereix diversos espais o serveis com, per exemple, l’accés obert i lliure a ordinadors, el consultori de resolució de dubtes, preguntes i qüestions relacionades amb l’ús del telèfon mòbil i de l’ordinador i el suport en la realització de tràmits digitals.