Infants asseguts a l'aula
Infants asseguts a l'aula . Autor: Pexels. 2015. Llicència: BY-SA.

En la primera de les quatre sessions d'aquest cicle, "Desdibuixant les parets de l'aula" les persones participants van dissenyar un projecte que transcendeixi l'aula i establir aliances amb l’entorn. 

La segona sessió anomenada "El coneixement: d’on i com aprenem?", va analitzar quines són les diferents trajectòries d’aprenentatge personalitzat, com dur a terme una avaluació holística i quins són els rols de la persona docent i de l'alumnat a l’aula.

Amb el títol "Ètica digital: reptes i oportunitats" la tercera sessió del cicle parla sobre com cercar i realitzar material multimèdia al web i combatre l’amenaça de la desinformació així com aprofundir en els aspectes necessaris per a crear un projecte de qualitat a l'aula.

La quarta sessió del cicle amb el títol "Les aules, una finestra oberta al món"es realitzarà el 10 de març i tractarà sobre com generar coneixement al segle XXI i els eixos principals sobre els quals construir un projecte que sigui capaç de trencar les parets de l’aula i ser consumit per la ciutadania. L'inscripció estarà oberta pròximament. 

Aquí pots explorar més continguts.