La comunitat educativa conversarà sobre els vincles entre les intel·ligències artificials generatives i els processos d’aprenentatge en un seminari a la Universitat de Barcelona. No hi faltis!

Imatge d'intel·ligència artificial
Imatge d'intel·ligència artificial. 2017. Tipus de lletra: Pexels. Llicència: BY-SA.

El pròxim dijous 16 de novembre, a les 10 hores, la Universitat de Barcelona, que es troba al carrer Gran Via de les Corts Catalanes número 585 de la ciutat de Barcelona, acollirà un seminari per a abordar la relació entre la intel·ligència artificial generativa i els processos d’aprenentatge i d’ensenyament. La sessió ‘Alumnat versus Professorat: parlem d’intel·ligència artificial generativa i d’aprenentatge’ es desenvoluparà a la Sala B2 de l’Edifici Històric de la Universitat de Barcelona. En concret, a les 10 hores, la Mariona Grané, coordinadora de Grup d’Innovació Docent en Avaluació i Tecnologia, donarà la benvinguda oficial. Tot seguit, hi haurà la ponència inaugural ‘Intel·ligència artificial generativa en l’aprenentatge: un terreny en tensió’ de la mà de Davinia Hernández-Leo de la Universitat Pompeu i Fabra i la taula rodona ‘Com aprofitar al màxim les intel·ligències artificials generatives per a l’ensenyament i l’avaluació?’ amb el professorat Elena Cano i Eloi Puertas de la Universitat de Barcelona i Montse Guitert de la Universitat Oberta de Catalunya. Després de la pausa, hi haurà l’entrevista ‘Què aporta l’ús de les intel·ligències artificials per al teu aprenentatge?’ amb l’alumnat Dayanne Delgado, Paula Herraez i María Françes Pacheco i un debat participatiu amb les persones assistents. Finalment, a les 13.30 hores, la Maite Fernández-Ferrer, de la Universitat Oberta de Catalunya, compartirà les conclusions del seminari ‘Alumnat versus Professorat: parlem d’intel·ligència artificial generativa i d’aprenentatge’ sota el títol ‘Algunes passes per a utilitzar les intel·ligències artificials generatives per a ensenyar i per a aprendre’.

Les persones interessades a participar-hi poden apuntar-se a través d’aquest enllaç en línia.